Tråkig söndag!

Fick verkligen för mig att jag skulle skriva i bloggen igen, vet inte varför.. Ligger bara på min soffa och väntar på bättre tider! Längtar hem till Tyresö, min familj, mina vänner och livet i Tyresöhallen! Spenderar ju visserligen mycket tid här uppe i Bombardier hallen men det är ju inte samma sak.. I Tyresähallen känner man ju typ alla och alla känner en. Gemensakpen vi hade i Dam-laget, kvällarna vi hade på fritiden med singstar och alla möjliga på hitt!
Ju längre jag bor här uppe ju längre bort från mitt "gamla liv" känner jag mig. Tappar ju kontakten med fler och fler hemifrån, vilket jag tycker är jätte tråkigt! Men det blir ju så när man inte har den vardagliga kontakten utan man ska ringa å ta ikapp allt det man missat att prata om sedan sist. Känner mig väl allmänt depp just nu.. Vet inte hur mycket mer man orkar. Saker och ting är ju inte som det brukar eller ska vara! Vill bara krypa ner under täcket och vakna upp till sommaren då skolan äntligen är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0