Trött =(

Är klar med min första praktik period nu, så skönt! Efter den blev det middag och bio med Eleonor vilket var mycket trevligt! Alice i underlandet, riktigt bra.

Sen igår skulle jag vad jag trodde fått vaccin men det fick jag inte, fick svara på ett papper sen gå. Men åkte till SÖS då istället för att min mamma inte skulle behöva vara där själv. Ska inte gå in på varför här på bloggen. Satt där hela dagen sen hämta pappa mig där så vi åkte å köpte mat.
Städade och fixade hemma igår kväll så det blev lite fint här hemma =)

Nu på morgonen blev jag väckt av hundarna så det va bara att kasta sig ur sängen. Hahah sen gick jag ut till kycklingarna i linne, fleecetröja, trosor och gummistövlar riktigt snyggt! Menmen alla djuren är utfodrade, huset är städat ska bara fixa iordning mig själv, packa och fixa mat sen så är det säkert dags att åka upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0