lång dag i skolan

Gick upp tidigt idag och begav mig till skolan klockan 9 imorse. Sen satt jag där med Eleonor och Jessica och pluggade. Sen var det en tenta genomgång på eftermiddagen och efter den blev man riktigt peppad på att plugga! men också lite irriterad för att det visade sig att jag istället för att vara 6 poäng ifrån tentan var ca 0,5 till 2 poäng ifrån beroende på hur man räknar. Liiiiite irriterande får jag säga! Men det visar ju bara att man inte är helt bakom flötet! ;)

Imorgon ny kurs, intro på förmiddagen sen så ska vi sitta och plugga igen. Jaa det kommer ju inte bli så roliga inlägg om ens många denna veckan för det är så min vecka kommer att se ut. Men får ledigt direkt efter tentan på fredag så då får man åka hem =) Då blir man iaf glad =)

Resten av idrottsgalan nu sen prata med min gulleplutt =) Sen får jag SOOOVA!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0