Bye bye money!

Haha alltså en väldigt tråkig ska är räkningar! Fan man får pengar sen så betalar man räkningarna och puuhff så är typ hälften om inte mer borta! Så tråkigt! Sen så är det ju inte så jätte upplyftande heller när man måste beställa böcker för 1200 heller.. Men men, så är det å bli stor ;)

Världens godaste middag idag, tortellini med soltorkade tomater och mozarella och till det så stekte jag sommergrönsaker med lite vitlök! så jäkla gott och tog inte mer än 10 min allt som allt ;)

Äta upp det sista av min glass jag sparat, kolla handbollen, prata tele sen SOOOVA! Heldag med Eleonore imorgon igen! Vi gör det kul att sitta 3½ dag i sträck å plugga! Tro mig det måste man..

Juste! Min söta lilla mamma fyller år idag, 29 år tror jag hon blir om jag inte minns fel ;) Grattis till henne! =)

Kommentarer
Postat av: mellis

Hoppas det blir ett val du blir nöjd med !

lycka till :D

2010-01-20 @ 21:31:26
URL: http://thelifeofmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0