1:a januari

Hade en trevlig kväll igår på nyårsafton =) Orkar inte skriva så mycket om det, men det var väldigt trevligt iaf =)

Året som gått brukar man ju summera lite och jag kan dra en liten kort resume.
Våren var väldigt jobbig med mycket stress och nära utbränning men jag tog igen mig. Man gick ju hela början av våren och vänta på att Nathalies lilla sötnos skulle födas. Den lilla sötnosen ger mig så mycket glädje även om jag inte träffar henne alltför ofta.

Bestämde mig för att flytta och då sluta träna min älskade F98, men träffar dom ändå som ofta jag hinner för inte kan man släppa dom inte..

I slutet av Maj, började jag smsa med vad jag då tyckte var en liten 92:a, vi fick snabbt väldigt bra kontakt och den 7/7 kom han upp för att han skulle få se allsång på skansen. Det sa klick direkt. För mig är han nu inte längre en liten 92:a, nu är han min.

Flytta upp till Västerås i Augusti och livet har rullat på snabbt, skola, handboll så fort man fått chansen, resor hem, till skåne, till varberg. Har helt enkelt försökt hinna med allt och lite till som vanligt ;)

Hoppas nu att 2010 blir ett riktigt toppen år! <3

Kommentarer
Postat av: maddie

tacka mig för det (a) hihi matchmaker

2010-01-02 @ 03:19:29
URL: http://handbollsbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0