Stel

Spenderade nästan hela min lördag med Jennifer.. Först mötte jag henne på gymmet vid 11 så träna vi och höll på så va hemma strax efter ett. Sen halv sov jag ett tag. Fick sedan precis innan maten för mig att jag skull testa att ha sängen på ett annat sätt, blev inte riktigt som jag tänkt mig å allt blev väldigt knasigt :P Åt sedan middag, diska sen kom Jennifer upp. Kolla melodifastivalen, åt popcorn, snacka och kolla film.. Höll på å somna nästan tillslut men så gick hon ner till sig halv två, riktigt trevligt!! =)

Idag så ska jag inte gör något speciellt alls, handla och göra lasange bara ;)

Sen så måste jag skriva att jag och Gabriel har 6 månadersdag <3
Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0