Hatar min dator ibland

Den lever sitt egna liv,stänger av sig själv då och då.. Liiiite irriterade får jag säga.

Idag va det skola på eftermiddagen, hela klassen flumma sig igenom undersökningarna. Vissa saker är verkligen meningslösa att vi testar på varandra. Fick ett samtal från ett ställe i Nacka där jag sökt jobb, dom skule boka tid för intervju. Nästa vecka då jag har praktik hela veckan i princip. Men ska ringa imorgon och se om det kan lösas, vore skönt att ha ett garanterat jobb till sommaren.

I överigt inte så mycket å säga, inte på bästa humöret men vad ska man göra. Imorgon är det gymmet med Jennifer klockan 8 sen så ska jag få massage och sen skola på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0