Effektiv dag

Gick iväg till gymmet med Jennifer kvart i åtta.. Körde stenhårt, lovar att mina ben höll på å dö av ischemi (syrebrist)!! Sen var vi hemma runt 10. Ringde om jobbet som ringde igår, så ringde hon upp. Arbetsintervju bokad! Sen duscha jag så bar det av ner två trappor och fick en timmes massage, inte så dumt vill jag lova! Sen upp till mig igen, åt och sen till skolan. En snabb dag som va lite skum.. Alla är mest nervösa inför praktiken å så.  Sen har det inte hänt så mycket mer.

Sova tidigt idag, sen hoppar jag repetitions föreläsningen imorgon sova lite extra och sedan så ska jag ta en riktig pluggdag. Det behövs kan jag säga =)

Åka hem på torsdag/fredag eller stanna här och festa på fredag?

Kommentarer
Postat av: maddie

ÅK HEM :D

2010-02-10 @ 13:45:59
URL: http://handbollsbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0