Bortskämd!!

Man blir verkligen bortskämd nu när man bor så nära skolan. Tar inte mer än fem min å gå dit (lite längre nu när det är så halt!) Vi brukar börja 9.15 eller 13.15 om vi nu inte är helt "lediga". Idag så var det jobbigt, vi börja 8.15 så gick upp 7 för att hinna duscha å äta och greja. Jag bara tänkte fy va jobbigt det va att gå upp "sååå tiiidigt", haha tidigt kan man väl inte kalla det egentligen, bara vänja sig måste röra mig från huset innan 6 på morgon nu när jag ska ha praktiken :P

Sen blir jag lite bortskämd av Gabriel me, han skulle till Ullared så var det bara att önska sig vad man ville ha ;) haha (självklart hjärtat kom jag betala för mig sen)..

Fredagsmys för mig själv ska det bli, god mat å fredagssnacksen sen!
Imorgon blir det gymet med Jennifer, vi har en bra del hon och jag, jag hjälper henne strecha sen så ska jag få massage av henne ;)

Ge mig sol och värme! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0