Tisdag

Idag var det dags att cykla bort till Bäckby igen för ännu en dag praktik! Inga konstiga patienter idag inte, nästa inga patienter idag faktiskt, vääldigt lugn dag. Sen stanna jag på stan ett tag påvägen hem och fixade ditten och datten så nu ska det nog bli bra =) Nu kom jag på en sak som jag kund eha gjort medans jag ändå på stan och snurra men det kan jag fixa en annan dag, inte så jobbigt att ta sig ner på stan från mig ;) haha

Imorgon blir det mer praktik, på torsdag blir det praktik sen tejpkurs mellan 18-21. På fredag ska vi "äntligen" till skolan igen. Skönt att få träffa klasskompisarna men annars hade vi kunnat skita i det. Sen så har jag ännumera tejpning på kvällen mellan 17-19. Sen så hoppas jag att min tjejer har kommit upp till Västerås :D Ska bli så kul att träffa dom!! Få visa dom vart jag bor och så =)

Längtar till sommaren!





Bilder från promenad/bilturen längs havet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0