oj vilken super bloggare jag är ;)

Haft en riktigt toppen helg med min fina ängel! Vi puschar varandra och accepterar när vi tänker olika, precis som det ska vara! Riktigt peppad på vadet hjärtat ;)

Riktigt trött nu dock, det är tomt och jag känner mig helt tom nu.. Ska upp å ta tåget klockan 6 imorogn, första dagen på nya praktiken.. igen.. Men men ska bli kul =) sen blir det hem till helgen =) ska fira min underbart söta guddotter som blir ett år på torsdag =) <3

Ska försöka träffa annat folk också men finns en sak som går före.. Kommer hem torsdagen efter också och då blir jag hemma i över en vecka =)

Bara skriver på nu, min hjärna är trött..


Gammal blid på min ängel men orkar inte leta fram ny ;)
love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0