Tisdag

Seriöst tråkig föreläsning.. Höll på att somna flera ggr och det var inte ofta jag lyssna på det han sa. Men men imorogn har vi Johanna hela dagen så måste ladda upp hjärnan för då kommer det att gå fort vill jag lova!
 

Är trött och vill vila, men det är fest på kåren ikväll ve tinte om jag ska gå. Blir troligen inte att jag gör det men vore kul att träffa lite av folket här uppe. Aja får se. Tänkte iaf bege mig på stan så jag kan lämna in min mobil får krupp på min gammla som jag måste använda..

Förövrigt är min lillasyster elin för jävla söt!


Kommentarer
Postat av: HULTTTTTTT

Vad gulligt<3

2009-09-30 @ 15:34:51
Postat av: Jenny

Ja du är sån ;)

2009-09-30 @ 17:35:18
Postat av: Jenny

Ja du är sån ;)

2009-09-30 @ 17:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0