storhandling

Seg dag.. Plugget har tagit minimal ansträngning idag. Börja plugga men vill prata med min ängel så ringde honom och prata i 1½ timme =) stackaren mår inte så bra =( hoppas det blir bättre till på lördag =) Efter vi pratat blev det lunch och en lång cykel tur bort till Lidl där jag storhandla! Kött, köttfärs, pasta, korv mm.. Fick hur mycket som helst för under 300 lappen ;) Gillar när jag är ekonomisk och när man sen får motion på köpet är det bara ännu mera plus ;)

Har dessutom bestämt mig att försöka sluta med skräp dvs. Godis, chips, läsk och energidrickor. Godtagbart är popcorn, saft och loka =)  Ska verkligen anstränga mig för tror att det är många som tror jag inte klarar av det ;) Men ska ju försöka göra som Josse och gå ner 10 kg till jul ;) Håll tummarna =)






Glass är ok ibland också förresten (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0