Nice =D

Har varit lite svårt att skriva de senaste när min inneboende suttit vid datorn 24/7 och kollat efter lägenheter. Först fråga han mig om det var okej att stanna till början av november vilket jag snällt nog sa att det var, sedan tog jag en två timmars tur bort till ÖB och när jag var tillbaka så lutar det åt att han flyttar redan på måndag =) Vore lite skönt faktiskt.

Igår, fredagkväll, efter en halv grinig dag så blev det en total lyckad kväll! Hade så sjukt kul med tjejerna! ET shoten, Midori med mjölk och Asti martini gott!! Något jag är tveksam om jag ska göra igen är dock att grogga på vodka och xider ;) Hahaha sjukt kul iaf, tack tjejer! <3


Ska åka och träffa min sötaste guddotter och hennes underbara mamma nu snart! <3

Det är så skönt att vi löser saker så lätt som vi gör, kan glömma ganska fort.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0