mooupmooup

Rastlös och överenergi helt plötsligt.. Va påväg att somna vid sju tiden men nu är jag as pigg! Skulle vilja ut och gå eller något men vill inte gå ensam, får inte gå ensam för min mor heller nu när det är mörkt.. Ska försöka hitta mig någon typ av träningsform här uppe också.. Det känns lite tomt på kvällarna när man inte går till hallen längre. 

Men men tiden går lite iaf.. Vill dock inte fastna vid datorn har skola imorgon.. Till fyra =( Inte så kul en fredag men jag ska inte klaga har lyxigare vecko schema än dom flesta jag känner =)

Kom på vad jag kan göra.. Ska börja läsa "När jag hör din röst" alltså den andra boken i Twilight serien =) Göra Nahla glad och stolt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0