Måndag; men det är kul ändå!

Så var helgen slut.. Men jag klagar inte för det innebär bara att det är närmare till nästa helg =D Så idag har jag inte gjort så himla mycket, tog mig själv en sovmorgon sen har jag suttit vi skolböckerna eller telefonen hela dagen =) Har fått mycket plugg gjort, ska eventullet göra lite mer senare, men inte jätte troligt ;)

Hahaha de va kul för jag följde med Annica på en lägenhets visning idag. Så när jag står utanför hennes port tänkte jag att jag skulle pumpa upp mitt däck lite.. Så kom det en kille på moped (låt inte moped avgöra åldern han va ca 25-30) han kom iaf inte in för han hade inte någon portkod så fråga han mig. Men jag kunde den inte heller. Så han fråga om jag hade punka men sa bara att jag va dålig på att pumpa, så han erbjöd sig att hjälpa till. Är ju inte dum och tackar nej. Så han börjar pumpa och förklarar att pumpen är till för en cykel med mindre/större ventil (minns inte) men han pumpar på iaf.. Så helt plötsligt går ventilen sönder och all luft försvinner ur däcket. HAHA lite små panik infinner sig. Men han säger eftersom det var hans fel så ska han fixa det så han går och snor en ventil från en annan cykel och pumpar upp mitt däck igen! Det var både roligt och snällt =)

Greys Anatomy som gäller nu sen ska jag göra korvstroganoff =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0