Hemma i V-ås

Nu är jag hemma i V-ås igen, skönt! Blomman ringde mig när jag satt på tåget upp hit och sa att han hade fått sin lägenhet, skönt så jag får får min lägenhet för mig själv =D

Så väldigt skönt har det varit att vara hemma, har hunnit träffa massa folk och umgåtts med familjen! Va och kolla när min bror tränade igår, men vad han träna riktigt är en annan femma.. Jag fick iaf göra lite kullerbytter vilket jag inte gjort på flera år! Hur kul som helst! Det var lite nervöst att se min bror och hans kompis göra volter och sånt trodde ju dom skulle bryta nacken =O

Har fått låna Elins gamla mobil, så glaaad! Höll på att bli tokig på min förra den jag va tvungen att ha innan. Så stort tack till min älskade Elin ;)

Nej jag ska fortsätta att kolla Hollywood fruar och störa mig lite på det tror jag ;)




Jag är glad idag =) Och min pojk är största anledningen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0