Happy <3

Har varit hemma i en timme nu, nästan 6 timmars restid hem. Men jag klagar inte på en sekund! Har haft en helt underbar helg hos Gabriel =)

Gått på rundturer i stan och han har visat mig fästningen =) Stunder av guld har det varit, utsikten och stämningen när vi två satt på fästningen är det inte mycklet som klår..

Haha så roligt när Gabriel vekrligen försökte övertyga mig om att Tvååker inte är på landet, då kommer en traktor och åker förbi, och traktorn har ett släp fullt med riktigt fina svartvita kossor! Haha det gick jätte bra att övertyga mig ;) Hahaha sen visa ju jag vilken fegis jag va när vi åkte moppe, de va riktigt kul läskigt ;)

 Har upplevt stunder som är så speciella för oss så ingen annan skulle någonsin förstå! Kommentarerna, blickarna, stämningen, underbart är ordet! Älskar min underbara pojkvän! <3



   





   

Kommentarer
Postat av: Gabriel

Naw:$.. jag har med haft de helt oslagbart=')!

Allting med dig är verkligen perfekt. Säga, röra och göra;)! Underbart är ett bra ord, pussar<3



Jaja, de e la landet då;)!

2009-09-29 @ 19:11:52
Postat av: Jenny

Hahah ja men ville inte va så årlig ;) haha



haha jaa det är det :D <3

2009-09-29 @ 19:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0