Grinig

Shit alltså har blivit mega gring nu på eftermiddagen, annars har det varit en bra dag.  Klarade inte den j*vla anatomin nu heller, fotens fel. Aja en gång till skadar inte men tråkigt som fan! Sen så skulle jag lämna in min mobil telefon för att dom skulle fixa den MEN det va fuktskador och dom kan inget göra. Får inte byta mobil förens i januari och jag avskyr min gammal som jag måste ha =/

Positva saker idag är väl dock att jag hade väldigt trevligt i skolan och att jag gjorde supergod middag. DEt var väl det som va positivt.. Eller jo! Bachelorette är ikväll! Det är kul! Men kommer ju bara sakna G då :( Åh jag är inte optimist alls idag. Kanske blir bättre imorgon. Blir defenitivt bättre på fredag iaf! KATRINEHOLM =D

Aja ska inte sitta här och klaga, på med mjukisar och ner till min favorit plats vid ån i stället och titta när solen går ner! För kommer bara känna att jag måste plugga här hemma och det orkar jag inte ;)

 

 

Ska nog tjocka i mig något gott sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0