Fredag =D

Som sagt fredag idag, skönt! Inte för att det egentligen spelar mig någon roll om det är fredag eller måndag. Det enda som ändras är utbudet av program på tv. Sorgligt. Det kommer att bli min första helg här uppe utan att jag får besök. Segt. Men men har ju massa filmer och serier på dator och en fet ortopedi bok att läsa så jag ska nog kunna underhålla mig själv. Ska dessutom tvätta, det behövs kan jag lova.

Jag är så himlans trött. Jag förstår inte, har bara haft skola på eftermiddagen ju. Men det jag vet är att jag saknar min Gabriel väldigt mycket nu.. Det enda positiva i den situationen är att jag får träffa honom nästa lördag!! =)Längtar sjukt mycket.. Ska sätta mig lite senare och fixa lite mer på min överraskning till honom, inte värsta grejen men jag tycker det är för himla gulligt av mig ;)




Ska iaf lyxa till middagen idag och göra tacobiffar men ungsstekt potatis och bearnaisesås, gott! Sen ska jag se i affären om jag inte hittar nå annat smarrigt som jag kan tugga på till en film ikväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0