Fredag =)

Hade sjukgymnastseminarium hela dagen, ganska så segt fram till efter lunch då det kom en sjukgymnast från pediatriken. Snacka om att jag blev inspirerad för att jobba som sjukgymnast inom pediatriken, slippa alla gamlingar! ;) hahah nej men jag älskar ju barn och tror faktiskt det skulle kunna passa mig =)

Blev lite chockade när han sa att femåringa rinte kan göra situps, redan i vintras kunde Sebastian gör situps på en pilatesboll vilket är mycket svårare och tyngre än en vanlig situp! Underbarn? Haha vi körde ju förtusan situps med han långt innan han va fem och han har alltid klarat det galant ju!

Väntar på tiden ska gå lite så man kan göra mat och sen att IDOL ska börja så man har lite att göra ikväll. Har ingen lust å plugga faktiskt. Lite måtta får det faktiskt vara. Men helst av allt vill jag att helgen bara ska rulla på snabbt så det blir måndag =) <3 Nästa vecka kommer vara en guldvecka (om man bortser från tentan) pojken min är med mig hela veckan, vi ska till dalarna, ska få träffa Nathalie och Tiara, träffa familjen och träffa mina tjejer!!
Alltså en RIKTIG GULDVECKA! <3


Hon är ju så jäkla söt min guddotter!
Stolt så in i norden att få äran att vara gudmor! <3



Printscreena från Nathalies blogg! ;)

Kommentarer
Postat av: Tiara

Jag är stolt över att ha dig som min gudmor, och du får inte dela på den äran senare i livet. Du är bara min!! <3

2009-11-03 @ 11:29:50
URL: http://090429.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0