Duktigt idag tycker jag..

.. har varit i skolan, kom hem å plugga ca två timmar sen gick jag ut och jogga lite (ett år senast typ). Har dessutom inte ätit någon form av godis eller druckit läsk av något slag! En kopp kaffe men det finns faktiskt nyttiga ämnen i kaffe (a) Ska hopppa föreläsningen imorgon, ta mig lite sovmorgon och sitta hemma och plugga. Ska försöka göra klart alla frågorna så det bara är att läsa in en massa sen. Ska plugga hela helgen också, så jag inte får dåligt samvete om jag inte pluggar överdrivet mycket när Gabriel kommer, vill ju inte gärna plugga när vi är i dalarna heller.

Blir ju helt snurrig på dagarna, det är bara tisdag idag, jag har trodde först det var onsdag sen när jag jogga så trodde jag det var torsdag. Hel snurrig är jag.

Slappa med lite mandriner framför tv:n ikväll.. Orkar inte plugga mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0