Torsdag

Hade ingen lust å hoppa över en sovmorgon för att gå till skolan och spela bingo. Hålla jag går tredje terminen på högskolan, spelar man bingo på föreläsningstid då? Fast det är iofs en psykologikurs och dom är lite speciella :P

Vet inte vad det är men känner mig verkligen inte på topp.. Humöret är väldigt lågt och jag känner inte för att göra något alls.. Kan bero på att jag känner mig ensam här, att jag inte har något att göra, att jag saknar Gabriel eller p-pillren. Man kan ju tydligen bli lite deprimerad av dom.. 

Aja ska väl försöka ta tag i min dag =) Om inte annat så har jag x-antal osedda filmer på hårddisken ;)

Kommentarer
Postat av: Natti

Sv. Tack så jättemkt:D:D

2009-11-27 @ 14:37:16
URL: http://natalienorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0