riktig slappar dag!

Så fort jag är klar i tvättstugan ska jag värma lasange och äta sen sätta på filmer, män som hatar kvinnor och sex and the city! Skit sugen på skräp mat.. Men inte idag orkar inte gå ut och inför skaffa mig det.. Popcorn och ramlösa får bli det onyttigaste jag får i mig idag ;)

Har börjat spela lite pokern nu också. Är under upplärning. Blir väl en turnering mot kvällen tror jag? Får se. Ville se RAW ikväll, vilket jag vet är mycket bättre än roast på Berns..

Har för övrigt skit söta bilder på Tiara, men har ingen sladd till mobilen så kan inte föra över dom :( Niklas har en sladd som är min om jga inte har fel? Men men dags att gå ner till tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0