Hemma :D <3

Är hemma nu efter en tråkig föreläsning och en trevlig eftermiddag med Madde =) Så skönt att få va här i ett par dagar nu lite tråkigt med kort besöken faktiskt.. Mycket som ska hinnas med dock, men ser framemot min lunch med Jennifer imorgon. Kebabpizza från Alléplan det va inte igår! Sen har jag inte umgåtts ensam med Jennifer eller överhuvudtaget på huuuur länge som helst! Ska få träffa min älskade Elin också på lördag! =D Iiiih!!

Blir nog en riktigt bra helg detta, det som saknas bara är min ängel! <3





En annan sak som fick mig å tänka idag var när min klasskompis jag hade tågsällskap med idag berätta om hur hennes ex hade hanterat situationen efter dom gjort slut. Han hade skrivit på en internationellt hemsida om henne och hittat på en massa lögner och iprincip kallat henne slampa för att hon nu ett par månader efter dom gjort slut träffat en ny kille. Tycker att det är så hemskt! Stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0