Film

Så nu har jag sett tre filmer och de känns väll lite bättre.. Sjukt trötter nu bara, en liten tupplur skulle inte sitta fel =)

Idag såg jag:
Butterfly Effect, en riktig bra film faktiskt. Se den.
Drag me to hell, ingen jag rekommenderar tyckte inte den va bra.
Yes man, inte heller någon höjdare direkt faktiskt.

I helgen såg jag Paranormal Activity, Fy tusan vilken usel film. Såg början först sen sluta jag tyckte den va seg, sen prata jag med Madde och hon hade hört att den skulle va as läskig så gav den en chans. Men inte fan va den läskig, visst om amn tycker sånt är obehagligt och man trissar upp den man tittar med så.. Men nej en skit film tycker jag.

Om någon undra alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0