stressad

Uach å fy huvudet går på högvarv. Känner mig sjukt stressad och pressad, måste lugna ner mig lite innan jag sätter igång och repeterar anatomin. Tenta imorgon. Fast jag kan, egentligen. Det vet jag bara det att man blir så stressad så man tror att man inte kan. FY! Måste verkligen lugna ner mig, annars kommer det gå åt helvete bara pga det. Har iaf avklarat min konditionstester idag. Bara anatomin imorgon sen kan min hjärna få ta ledigt ett par dagar innan jag börjar plugga in träningsfysiologin.

Behöver Gabriel här, han kan lugna mig.. Fast jag är nog inget bra sällskap just nu, men hade känts bättre om han va här!

Har lugnat mig lite bara av att skriva detta.. nu ska det repeteras!

Håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0