Holiday

Sitter i vardagsrummet, kollar Holiday medans mamma ligger på soffan och sover. Lite avundsjuk måste jag säga!
Har haft en bra helg hemma =) eller har inte varit hemma så mycket men ändå ;) Julbordet i fredags var mycket trevligt, mysigt att sitta på slottet med tända ljus och så =)

Igår bar det av ner till nynäs för spendera tid med min underbart söta guddotter och hennes fantastika mamma =) Verkligen älskar att vara hemma hos dom, känner mig som hemma, bortsett från att hemma måste jag hjälpa till med disken ;)

Juste! Snöa ju i lördags, snön låg inte kvar i 12 timmar ens men jag han med å få första snövurpan! Hahaha sååå klantigt, vbar typ helt stilla stående sen så ramlar jag :P Amazing..

Haha, väldigt kort om helgen. Plugga med mor sen till V-ås imorgon =)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

<3

2009-12-13 @ 23:23:02
URL: http://090429.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0