Det är fredag idag!

Shit sicken lång skolfredag jag hade idag! Eller den känns säkert längre än va den va eftersom det är mörkt när man går dit och när man kommer hem (nästan). Vi hade iaf förläsning och konditionsfysiologi på förmiddagen då kände man sig på allerten men detta försvann efter lunchen.. Då vi skulle haft konditionstester men vi tittade på när en tjej cykla och vi andra får göra det på ett annat tillfälle.. Slutade iaf med att vi bara satt stilla och kolla när Jacob andades.. Haha ;)

Nahla kommer om ca en halvtimme så ska väl röra mig mot station om en kvart 20 min =) Sen så vill jag se Idol ikväll! =) Insåg förut att jag kommer missa finalen nästa vecka eftersom jag ska på julbord med styrelsen =/ menmen sånt man får ta! =) Nu ska jag slänga i mig en clementin =)

Kommentarer
Postat av: soffan

ska du med på ledar resan eller går du i skolan då??

2009-12-04 @ 17:45:27
Postat av: Jenny

När är den? Får man följa med?

2009-12-05 @ 00:54:53
URL: http://porrchenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0