4 månader <3

Tiden går så himla fort, idag har jag och Gabriel varit tillsmmans i 4 månder! Underbart <3
Skulle kunna skriva väldigt mycket mer, men tycker det är mellan dig och mig hjärtat.. Med tanke på våra disskusioner du vet ;)

Fick sluta 12 istället för 16 idag eftersom läraren var sjuk. Skönt! Så nu sitter jag och kollar handbollen på tv och pluggar anatomi. Usch för fotens alla ligament och muskler.

Det som gäller i veckan iaf är att imorgon har vi skola till 12 igen, FYSS och motiverandesamtal.
Onsdag så har vi land- och vattenträning hela dagen.
På torsdag så ska jag och några andra till Eskilstuna och observera en gruppträning. Sedan åker jag hem!! :D Ska kolla på dammatchen sen på kvällen =)
Fredag så ska jag plugga lite med min mamma tror jag sen vet jag inte men ska iaf på styrelsensjulbord på kvällen =)

Resten av helgen blir det nog att försöka umgås med folket där hemma =)



Så fulsöt bild (a) hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0