Woho

Halloj, seg på att skriva jag vet.. men har varit hos Tess i skåne sen i Lördgas, 8 timmar tog det för oss i bilen ner.. Ska inte skriva så mycket om vad som hände, för allt som kan hända hände typ! Skit kul! Ska lägga upp lite bilder eftersom en bild säger mer än tusen ord ;)

Kom iaf hem för inte så länge sedan, håller på i tvättstugan, jippie 8-) men det går mig inte så mycket för jag är glad ändå =) Min Gabriel kommer ikväll och jag fick reda på att jag klarade Rörelsevetenskaps tentan =D Happy as can be! Ska inte skriva så mycket tvätten kallar och mitt kylskåp är ganska så tomt!


(Bilden men mina uråldriga Tyroldbyxor måste förresten föklaras, det är kaffe och inte kiss.. Råka tippa hela koppen i knät, brändes som fan!)


Kommentarer
Postat av: maddie

så jävla sexig!

2009-08-26 @ 17:46:12
URL: http://handbollsbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0