Tenta

Shit alltså! Först hade jag värsta bra känslan kunde allt! Sen kom biomekaniken.. PANIK!!! Hoppade över den och gjorde motorisk kontroll och beteendevetenskap de gick bra. Sen gick jag tillbaka till biomekaniken, så efter långt grubblande tror jag att jag lyckades få ihop lite poäng på dom också, håller tummarna att det går vägen denna gången, orkar inte plugga "skiten" igen ;)

Nu ska jag bara vara resten av dagen, köpa lite cola och slappa i soffan =) Imorgon blir det ju dags att plugga igen o  även tvätta, men sen kommer Tess iaf =)

Skulle lagt upp en bild på hur jag såg ut när jag plugga igår men dom va inte vackra ;) SÅ det blir på min goda middag istället =)

Energi givande :)

Kommentarer
Postat av: ida

jenny jag har ju bytt bakgrundredan haha, jag undrade bara om du vill ha kvar den eller inte hahaha

2009-08-12 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0