Hemma =)

Så var man hemma igen =) känns lite udda att inte ha sina saker här och så, men det är fortfarande hemma tycker jag =)

Åkte till hallen igår, kul att träffa alla speciellt Fanny =D fick världens bamsekram av henne.. Saknat henne väldigt mycket!

Nejmen det som jag tyckte verkligen var roligt igår va att min polare Homer smsa.. Inte gjort det på evigheter. Så jag fråga vad han ville, för han höll på att fråga hur länge jag skulle va här och sånt.. Så kom det fram att han tänkte fråga om jag ville gå på blindate!! Hahaha!! Det va tydligen en kursare till honom som tyckt jag va söt och smart som Homer är (?) så tyckte han att vi kanske kunde träffas eftersom vi båda va bra människor.. Haha lite roligt =)

Oroa dig inte, sa nej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0