Första skoldagen

Så idag drog skolan igång igen, skönt faktiskt! Kul att få se lite av hur det är med Rookies på skolan, missa ju alla Rookieveckor när jag börja men hänger inte läpp för det! Vi har ganska så snäll "nollning" på våran skola faktiskt.

Sjukdomslära är denna första kursen som kommer att ta halv terminen. Stor tenta kommer det bli sen i oktober, första tentan på 15 hp. 9 veckors plugg som man ska memorera.. Det värsta av allt var dock att se priset på böckerna till denna kurs! Hitta bara två av dom och dom kosta 718kr respektive 997kr SJUKT! Men men så är livet. Sen blev jag glad när jag såg jag klarade tentan så bra som jag gjorde, klarade med god marginal =)

Nu är jag trött, seg och hungrig.. märks skolan har börjat! Ska slänga ihop någon god kyckling gryta sen tänkte jag, gå igenom anteckningar (är tanken att jag ska iaf) och slappa framför TV:n. Skönt att vardagen drar igång faktiskt!

Juste så söta min människor är, blir ju så rörd av er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0