Dagen innan tenta

Imorgon är det tenta har inte gått ipp för mig än, inte ens nervös =S haha bra det kanske brukar ju vara det nämligen..

 Det rullar på här va ute på min vanliga morgonpromenad, gick fort idag eftersom jag "följde" efter en lite mer feminin kort man med superblonderat hår.. Hahah.. Jag tror han trodde jag följde efter honom. Lite kul.

Porttelefonen ringde precis och jag höll på att skita ner mig, men fick iaf chansen att svara denna gånge =D Björn jag lyckades öppna åt någon ;D Ska glo lite tv, laga supergod mat, läsa igenom mina papper, glo ännu mer tv och sen sova =) Eller Jennie ska ringa och skvallra lite för mig först (a)

Utsikten :)
Så få fint på kvällen =)

Kommentarer
Postat av: ida

jenny jag vet inte vad jag ska lägga in som header, skicka ngn bild lr ngt så jag kan fixa in det:)om du vill byta bakgrund så säg till

2009-08-12 @ 04:44:47
URL: http://aupairen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0