<3

Satt nu och fördrev tiden på datorn så hitta jag till Nathalies blogg som hon döpt om..  I alla fall å kom jag å tänka på ett fint inlägg hon gjorde om mig i början på hennes graviditet, så väldigt fint!

Jag fick ju som sagt hedersuppdraget, fick bli lilla underbara Tiaras gudmor. Vissa kanske tycker det inte är så stor sak men för mig är det det!

Nathalie är en av dom bästa människor jag känner, jag litar och vet att hon ställer upp till 100%. Det gör jag för henne också. Kommer aldrig glömma dagen jag fick reda på att hon va med barn eller dagen Tiara föddes. Har upplevt mycket med Nathalie och vet att jag kommer fortsätta göra det resten av livet, för mig blir du inte av med! ;) Som sagt är du en av dom bästa människor jag vet och med dig som mamma vet jag att Tiara kommer att bli detsamma! Mycket kärlek till er båda! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0