Som svar på Idas fina kommentarer!

Jag vet jag har har varit extremt dålig på att skriva min blogg på senaste tiden men det har varit mycket på det privataplanet och mycket i skolan. En stor anledning till att jag inte skrivit är just det privata vill inte skriva vill inte säga för mycket om mig själv eller andra.. Sen har skolan tagit mycket tid.. Men nu är betygen satta och det är mest chill nu dem sista två veckorna =)

Ser fram emot sommaren och jag hoppas den är inärheten så bra som förra..

Kristanstad med Tess 17/7-23/7 kommer bli as kul =)

Nu kommer jag bli bättre på att blogga Ida.. Kommer iaf vara det i höst så du kan läsa om mina tokigheter.. ;P

Kommentarer
Postat av: ida

Men äntligen har du fått "arslet ur vagnen" som man så fint säger. Keep up!

2008-05-24 @ 00:10:28
URL: http://latenightsessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0