Solig söndag

Gick och la mig innan ens eurovision skit va slut, fy fan.

Precis när jag verkligen ska somna till ringer vill Madde att jag ringer henne och foppatoffel som jag är så ringer jag självklart upp. De va så härligt att höra glädjen i hennes röst, det va samma glädje man kunde höra i höstas. Otroligt att den glädjen kan bero på samma människa fast på så skilda sätt. Själv har jag fortfarande höstglädjen kvar min vissa dagar, det känner jag själv. Dem dagarna känns den glädjen i hela mig.

Elin är ju världens sötaste smsar mig på morgonen och säger att hon ska ha gäster så jag inte ska trohon dissar mig <3

Kommentarer
Postat av: ida

men jenny! fast man missade verkligen inget, vi fick iaf en 12 av malta hahaha

hmm...du är väldigt kryptsik i många inlägg här har jag sett?

2008-05-25 @ 20:19:27
URL: http://latenightsessions.blogg.se
Postat av: madde

åååh gumman, tårar

2008-05-25 @ 22:26:53
URL: http://madelojn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0