Varför?

Varför är det så att man tar ut sin frustration på dem människorna som betyder mest för en? Det är ju egentligen inte deras fel att man har en dålig. Idag har jag varit otrevlig, gnällig, tjurig mot dem två människorna som betyder mest för mig utanför min direkta familj, förlåt, inte erat fel.

Ni betyder lika mycket för mig båda två, om ni lyssant vad jag sagt om den andra personen så förstår ni precis hur mycket det där.

Jag pratar med er båda två nästan dagligen men ändå så saknar jag er, tomt det skulle vara om jag inte fick höra något alls från er. Hoppas ni förstår vilka ni är, annars får jag jobba hårdare för ni ska förstå det <3 

Helt otroligt hur snabbt ni kommit att beyda så mycket egentligen. För mig är ni underbara på era egna speciella sätt.

Det här är mitt sätt att säga det högt, ni betyder såå mycket för mig

Alla andra ska inte känna sig bort glömda heller, alla mina vänner bertyder otroligt mycket för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0