Lärorik dag

Idag har jag lärt mig mycket nytt. Det lustiga var att dagen började med att jag och Niklas gick in i skolan efter boll spelet och upptäckte att det fanns en trappa backom dörren.. Då sa jag: Man lär sig något nytt varje dag.

På historian lärde jag mig nya saker om Hitler och Den stor deprissionen. Jag lärde mig nya saker om mig själv på håltimmen när jag och Niklas satt och babbla. (Vi hade sjukt långt hål, från 11.30- 14.30) Sen på idrotten fick jag höa massa nya saker med. Till sist så lärde jag mig faktiskt massa nya roliga saker på föreläsningen jag var på  Bosön.

Men det mest chockande jag "lärde" mig idag var att man får börja söka högskolan redan 17/3.. Herregud, PANIK!! Hur kan det vara så svårt när man vet vad man vill göra?


Skönaste idag, det var ändå Tess: Ska du plugga med mig i sommar?  Hahaha
Sen så gillar jag även Idas framtida amerikasnka granne... mums ;P

Kanske kan få jobb med i sommar. Håller tummarna, men ändå inte.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godnatt, och sov så sött! :)

2008-03-04 @ 23:16:08
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: ida

haha aa jag skickar bilder sen, efter carwashen :)

2008-03-07 @ 00:01:20
URL: http://latenightsessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0