8 mars

Handbollsdag idag. Varit i hallen från 11 till 17.30. Det har vart slapp men kul. Tråkigt på torsk i sista matchen dock. Men mitt självförtroende i spelet börjar komma tillbaka, perfekt timing :S

Nu blir det att knyta på sig löparskorna flera ggr i veckan. Lite små tungt men jag börjar tycka det är skönt och kul att springa, så länge man har bra musik.

Satt och kolla upp lekar på internet som vi kan göra med tjejerna under Irsta Blixten. Om du har nått tips skriv gärna. Ska faktiskt bli jätte kul att åka dit med dom, men Alingsås med egna laget hade slagit högre tror jag. Bert läsning ska det bli. Vi måste ju skapa roliga traditioner med Brudsén. I vårat lag har vi ju att jag smackar rumpa som tradition, tjejerna måste ha nåt liknande. Ska verkligen sitta och komma på lite roliga saker som dom kan göra. Jag ska se till att alla ska gå på diskot. Trots dom inte vill gå, men hallå dom kan ju inte missa Benjamin Wahlgren.

Nästa vecka gör jag min första tatuering.. Iiiih ser fram mot det verkligen. Mycket som kommer att hända de närmaste veckorna, månaderna. Gäller att jag inte släpar benen efter mig så jag kommer hinna och göra allt jag måste och vill. 

Juste!! Gått och blivit kär i en klänning. vill verkligen ha den till studenten. Problemet är bara att Tess också gått och blivit kär i den. Hmm.. Kanske kan ha samma. Jaja vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0