6 mars

Pappas dag idag =)
Det blev lite kalabalik imorse, pappa och Sebbe vaknade först. Sen kom Sebbe och väckte mig vid 6.40 och tvinga upp mig, jag trodde det var för att vi skulle sjunga för pappa men icke. Jag går till köket och frågar mamma om vi skulle gå och sjunga.. Ni skulle sett minen på henne.. Hahah.. "Fan det hade jag helt glömt bort!!"  Så kliver pappa in genom dörren med hundarna, och vi börjar sjunga. Hahaha as kul. Sen gick jag och la mig på soffan en stund till.

Lektions tiden idag var en timme, jätte nödvändigt jag vet. Trots att jag sluta 10.45 blev jag kvar i skolan till 13.30. Tanken var att jag skulle plugga men vem gör det när man kan sitta och snacka? Fan att man verkligen trivs att vara med kompisarna i skolan så pass mycket nu bara för att man snart ska på praktik. När man kommer tillbaka från praktiken och lovet så är det bara sex veckor kvar i skolan. Jag tror att jag bestämt mig för hur jag ska göra nu också, men jag bara tror.

Varje gång man stör sig på en sak man gör så säger man till sig själv att man inte ska göra om det, men ändå så gör man det hel tiden, jag förstår inte, varför?

Nu ska jag spendera min kväll varvandes mellen tv:n och datan. Och så ska det bli lite smarrig tårta också.  


Måste bara tillägga att det är jävligt svårt att hitta en snygg klänning som man verkligen vill ha. Shit tur det finns tid kvar.


22:22 Jag tänker på dig, tänker du på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0