25 - 26 mars

Underbar födelesdag jag hade. Trots att jag var as trött och var tvungen att vara på praktiken var jag super glad hela dagen, jag menar fick ju en resa till London på morgonen ;)

Sebbe kom förbi på kväll och gav mig ett armband som han gjort helt själv, super gulligt :) Älskar den ungen.

Sen kom tjejerna förbi och "överraskade" mig ;) Fina och roliga presenter, fick bland annat lite godis som har samma tema som min pasta ;) Jätte kul med singstar också, synd bara att jag skulle jobba dagen efter annars hade ni fått stanna längre :)

Dagen efter födelsedgen min så var det praktik hela dagen, jag fick se världens coolaste saker :| eller det kanske beror på vem man frågar om saken :P Sen efter prakitken men skulle jag och Madde bara åka till Älta för att kolla 93 match men så blev det icke, det sluta med att jag och Jennie dömde och Madde satt i seketariatet.. Kul faktiskt, Madde hade dunder miss i seketariatet hahahah..  Men jag och Jennie var duktiga :)

Sen åkte vi alla tre in till stan och fikade på Café Madeleine, jätte mysigt. Hahaha ofta det var pga av fotbollen jag ville sitta där nere ;P Så jäkla kul att bara sitta och babbla med er :) Vi kändis också :O haha
Fan va kul vi hade när vi gick från cafét måste vart socker ruset. Roliga kommentarer och aa jag vet inte vad.. Jätte kul tjejer :) <3

Kommentarer
Postat av: madde

mahaha men vafan ja kunde väl inte veta hur man startar ny period ;) haha! ja de va skitkul, måste göras om

2008-03-27 @ 13:30:16
URL: http://madelojn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0