17 mars

*jenny säger:

mm nästa helg jobbar jag fredag 13,30-21,00 lördag 7,00-15,30 söndag 13,30-21,00 och på måndag 7,00-21,00

thunwall, kniven i hjärtat säger:

fyfan: /

jenny säger:

mhm

jenny säger:

jobbbigt.. men vadå det är bara en helg av mitt liv

thunwall, kniven i hjärtat säger:

sant

jenny säger:

fast fan va sorgligt alla andra helger blev när man sa så

thunwall, kniven i hjärtat säger:

aa

jenny säger:

fan jag är trött och då tänker jag för mycket jobbigt

thunwall, kniven i hjärtat säger:

samam här, jag gråter fan

jenny säger:

jag är nära..

thunwall säger:

:/

jenny säger:

känne rmig så jävla ensam..

jenny säger:

jag vet att jag inte är det men ändå

jenny säger:

speciellt när man har praktik man blir så isolerad

thunwall säger:

mjo

jenny säger:

jag saknar niklas.. kommer inte klara mig utan honom sen

thunwall säger:

förstår det

jenny säger:

däför jag är rädd för att flytta, hur ska jag klara mig utan alla människor? visst det finns telefon och dator men vad är det om man jämför med att ta en sen promenad? eller sitta på läktaren och blaja hela nätterna?

thunwall säger:

förstår det


* Del av min och Maddes msn konversation.

Vuxenlivet tär på en, arbetstiderna, ansvaren, måstena, varför kan inte allt bara vara som i sommras?      Då va allt lätt och roligt.


Kommentarer
Postat av: madde

så sant så min vän.. /:

2008-03-17 @ 21:32:58
URL: http://madelojn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0