11 mars

Känner att jag har varit jätte duktig idag. Det börja med att jag gick och la mig i bra tid igår kväll. Visst jag sov lite förlänge imorse och missa bussen men det gav mig en prommenad. Skolan va slapp, spela lite pingis, kolla fotboll. Fick faktiskt en gasnka så rolig uppgift som vi sak göra på Idrotten. Se var det dags för lite historia. Blev klar med min första uppgift, jag satte mig faktiskt ner och gjorde den på lektionen. Sen åkte jag och Tess och fika. Alltid ett nöje med Tess. Sen kom jag hem och tjaffsa lite med brossan, alltid ika roligt ;P Sen satte jag mig och plugga. Gjorde klart min Etik uppgift, vilket innebär att jag från och med nu är klar med Etikkursen.. Woooho!! Sen började jag på min andra historia uppgift också. Och för att toppa min duktiga dag så var jag ute och sprang i 25minuter nu på kvällen också.. Gick ut och gjorde det fast det inte fanns några måsten. Stolt över mig själv idag.

Today it's my turn to make you smile..

Kommentarer
Postat av: ida

sa du rolig?! pratar vi om den i IDB? Är du tokig? :):)

2008-03-11 @ 23:38:46
URL: http://latenightsessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0