trött på så mycket

De är så många saker som jag är å trött på. Att varken jag eller andra kan bestämma oss för hur man vill ha det eller inte ha det! Jag kan inte säga vad jag vill till människor för jag är rädd att dem ska misstolka eller att dem ska bli sura på mig. Det finns så många saker jag låter vara osagt eftersom jag inte har någon lust att såra andra ellerfå dem gå runt med en del av dem tankarna jag går runt och bär på. Men jag ska verkligen inte klaga på min situation har många underbara människor kring mig men som jag ibland inte blir riktigt klok på. Alla kan ta åt sig lite utav mina närmaste om inte minst så framförallt jag, ibland förstår jag inte ens min egna tankebanor.

Hade trots allt mitt vanliga grubblande en jätte bra dag med Nahla idag. Slet som sjutton på gymmet hon och jag. rymt kul att få vara med dig igen!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0