Sommarlov

Tackar alla som var med och fira min studentdag! En helt underbar dag i mina ögon, en dag som man aldrig glömmer!

Kommer sakna många av min klasskompisar. Några som kommer att flytta långt iväg. Men som för Ida som flyttar til andra sidan Atlanten kommer jag försöka vara duktig och skriva i min blogg och även på att läsa din!

Tiden har gått så fort sen torsdags det är redan en vecka sen! Herregud..

Vet inte vad jag kan skriva eller hur mycket som är passande men jag hade en jätte trevlig lördagseftermiddag, tycker jag ska göras om, om inte allt för lång tid :)

Väntar på att få reda på vart jag kommer in i skolan också, även om jag så gott som bestämt mig för hur jag ska göra, inte det lättaste beslutet vill jag lova!




Kommentarer
Postat av: ida

good jenny! när jag klickade hit mig nu var jag redo för att behöva ge dig en push för en update :)

keep up!



Har verkligen inte sjunkit in ännu, det här med studenten, känns jättekonstigt ju!

2008-06-12 @ 21:58:35
URL: http://latenightsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0