Varm lördag

Riktigt, riktig varm lördag idag, strålande sol och jag har förbättrat på brännan lite ytterliggare ;)

Igår var jag med Jennie i stan och sola på Djurgården, hur mysigt som helst skönt att få prata med någon som inte dömer en för att man känner och tänker på ett visst sätt, det uppskattar jag verkligen! Tack gumman! <3 Men det jobbiga är att samtalet satte grillor i huvudet på mig och jag fick svårt att somna i natt så sov alldels förlänge idag.

Tankarna bara snurrar runt å runt å runt. Det är inte lätt för en glad tanke leder till jobbig tanke som leder till en ännu värre  tanke. Den ändå personen som jag då ville prata med kan jag inte få tag på, det suger!  Men idag känns det bättre men är så sjukt  trött eftersom jag hade svårt att somna och när man väl somna är det ju så varmt  att man vaknar stup i kvarten. Men man ska inte klaga på värmen det är ju den man vill ha när det är kallt. Men men man blir ju aldrig nöjd, man vill alltid ha mer eller något bättre än de man har.

Kommentarer
Postat av: Ida

i'm way too old för grönan. Fan vad jag kände mig gammal, mådde illa efter första. men det var kul iaf.nje har inte rd heller egentligen, försöker förtränga så gott det går...



men hallå ligger bloggen i dvala:)? haha skärpning jenny! ;)

2008-07-31 @ 23:13:00
URL: http://aupairen.blogg.se/
Postat av: Ida

hahaha aaa hon e inte sååå glad över att jag åker precis haha

2008-08-10 @ 19:21:50
URL: http://aupairen.blogg.se/
Postat av: Ida

Nee Jenny! Nu är det dags för update?

2008-08-17 @ 06:56:50
URL: http://aupairen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0