Sommar :)

Kom precis hem idag från en vecka i skåne.. Otroligt roligt. Underbar natur där nere och två underbara människor har man i Tess och Stoffe. Det hände så himmla mycket under veckan så jag orkar verkligen inte skriva ner allting. Men jag har samman fattat på min bilddagbok: http://porrchenny.bilddagboken.se Sen hände lite läskiga spå grejs på tåg.. Jag och Tess skull bara löjla oss och spå i kortleken med ja nej frågor, så fråga hon om jag skulle träffa en snygg kille under resten av året och då kom ruter 3 upp, rött kort lika med ja. Sen frågade jag om jag skull träffa en snygg kille innan sommaren va slut och då tog jag fram ruter 3. Sen när hon fråga om jag skulle bli tillsammans med hmm hmm hmm blev de också ruter tre :O lite scary ;P

Kommentarer
Postat av: ida

aaa hahaha det är sant:)Tänkte inte på det haha

2008-07-25 @ 20:43:05
URL: http://latenightsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0