Härligt sommarväder

Dålig jag är på att uppdatera jag vet.. ;P



Hade en jätte bra vecka förra veckan.. Kusin Johanna  var här, så vi har varit mycket på stan och fikat å så :) Vädret var jätte bra så det har blivit mycket tid på gräsmattan och solat ;P Fick dock inget bra svar angående högskolan, bara reserv platser.. men men allt kommer lösa sig det känner jag på mig :) Mitt lilla söta kusin barn Sebastian har det också spenderas kvalitetstis med.. Han är ju bara för söt när han inte kaxar ;P

Igår kväll blev det för mycket av det goda men de var kul ändå :D

3 dagar kvar till skåne nu bara..

Kommentarer
Postat av: ida

of course! bilder kommer också haha var så säker.ååh vad besviken jag kommer bli om det inte finns ngn sån granne därborta nu...

2008-07-15 @ 22:51:13
URL: http://latenightsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0